De vliegreis

19 juli 2018 - Zaventem, België

Als je denkt dat je alles hebt gehad...

Laat ik bij het begin beginnen. Vanochtend hebben op ons gemakje de laatste spullen gepakt, het huis schoon gemaakt en rustig gegeten. Na de lunch zijn we dan echt op pad gegaan. Alles ging verdacht goed: zonder file op het vliegveld, een mooie parkeerplek dichtbij, snel de bagage ingeleverd en snel door de (jawel!) vriendelijke douane. Dit gaat te goed.. en jawel. Blijkt dat het Belgische luchtruim een paar uur werd gesloten. Weer een portie stress. Janaad was inmiddels de relaxtheid zelve ("We zijn er vast over een paar dagen") maar ik voelde hem toch wel.. gaan we nu weer onze vlucht missen???

Maar gelukkig! We blijken slechts "drie kwartier" vertraging te hebben en kunnen straks op Zurich rustig (maar met gepaste spoed) richting het vliegtuig naar Johannesburg lopen. Ik denk dat we dan gelijk het vliegtuig in kunnen!

Wordt vervolgd!

Groetjes van ons

Ps. De foto illustreert hoe relaxt janaad is: hij stiefelt hier rond op zijn sokken! Hij vindt zijn bergschoenen te warm :)

Pps. Hartelijk dank aan het thuisfront in Oud-Beijerland voor alle steun en hulp!

1. Irene:
    ❤️
  2. Niels:
    19 juli 2018
    Pfff verschrikkelijk hé, dat reizen! Zo'n vakantie zou ontspannend moeten zijn. Hopen dat de rest van de reis soepel gaat!
  3. Annelies:
    19 juli 2018
    Haha, wat een avontuur! Succes met de overstap!